親愛的 Elsa~

東京第2天的夜晚
我們躺在床上看著電視
聊著天
看到藤木直人出現在電視上
我說
他有演過一部日劇我好喜歡好喜歡

妳居然說的出來
"愛情革命"這部冷門的日劇
妳說妳也喜歡
這恐怖的默契
讓我心裡頭震了一下
欣賞這部日劇的
需要一點點年紀
更能體會當中的愛情

我想
只有妳懂得
我的脫線
我的跳躍式思考
旁人冷眼看我們
平時無俚頭的對話
常常"牛頭又對馬嘴"問題
出現在我們生活中

有妳的陪伴
我們從征戰了
新加坡..英國..東京..大阪
別忘了還有NY..HK
旅行可以考驗著2人的友情
不是更緊密
不然就是疏遠
我想
我們戰勝了



邁入了而立之年
看到你MSN的標題也跟著變換
心境上
我想應該會跟之前
有所不同
但是
希望妳幸福
真的
....


送你2首歌
第一首是

That's what friend are for   Dionne Warwick & Friends

And I never thought I'd feel this way
And as far as I'm concerned
I'm glad I got the chance to say
That I do believe I love you
And if I should ever go away
Well then close your eyes and try
  to feel the way we do today
And then if you can remember

*Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Well you came and opened me
And now there's so much more I see
A so by the way I thank you
And then for the times when we're apart
Well then close your eyes and know
These words are coming from my heart
And then if you can remember


第2首是Way to Love~

愛情革命....插曲
作曲・編曲:Sin 作詞:唐沢美帆


記得嗎
那晚
我跟你說
我好喜歡這首歌
超愛超愛這首歌的旋律
找了好久才找到
雖然我不知道這首歌
唱些什麼
Just for you

生日快樂






ps..
這原本要在8/4 po
記得吗
一過12點時
我原本要po的
因為小寶不讓我上網
所以call妳了




arrow
arrow
    全站熱搜

    fly 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()